Betingelser

Generelle oplysninger om virksomheden

Virksomhedens juridiske navn: Radimet ApS (i det følgende kaldet Radimet)
Selskabsform: Anpartsselskab
CVR-nummer: 3878 9767
Adresse: Anemonevej 44, 2820 Gentofte, Danmark
Telefonnummer: +45 71992901
Officiel e-mail adresse: info@radimet.dk
Officiel web-adresse: www.radimet.dk

 

Betaling
Radimet modtager betaling med VISA-Dankort, Mobilepay, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Radimet bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering
Radimet leverer på alle hverdage. Bestillinger foretaget inden kl. 12.00 sendes samme dag.

 

Reklamationsret

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde hos Radimet kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Er reklamationen berettiget kan man enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. 

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse:


Radimet ApS
Anemonevej 44
2820 Gentofte

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. 

Radimet er ikke ansvarlig for evt. mistet post eller pakker, som sendes til vores laboratorie eller vores danske kontor.  Der henvises til PostNords erstatningsbetingelser. 

Ved måling, der indebærer laboratorieanalyse, skal det bemærkes, at der kan gå op til 6 uger fra indsendelse til svar modtages. Målere skal som udgangspunkt sendes til laboratoriet og ikke til firmaets adresse med mindre andet er aftalt. Såfremt vi modtager (op til og med 10) målere der skal sendes videre til vores laboratorie, gøres dette kun efter forudgående aftale for et fragt- og administrationsgebyr på 100 DKK. 
Gyldighed for porto på returkuvert til laboratorie er 6 måneder fra udstedelse, jvf. Postnords forretningsbetingelser for Online porto. Måleboksene skal anvendes senest 6 måneder efter bestilling, hvorefter målingen eller bliver ugyldig.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Såfremt pakken ikke afhentes ved GLS shoppen krediteres ordrens beløb fratrukket returfragt- og administrationsomkostninger på 100 kr.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen, skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@radimet.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klageadgang

I det tilfælde at vi ikke kan blive enige om behandlingen af en reklamation, vil det være muligt for kunden at indgive en klage til

 

Center for Klageløsninger, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Også muligt at læse nærmere herom på www.forbrug.dk

 

 

Personlivspolitik

Radimet gemmer ikke dine kreditkortoplysninger.

Alle kortbetalinger håndteres af ePay, som er godkendt til håndtering af betalinger med kreditkort.
Du kan læse mere om ePay og deres håndtering af din sikkerhed her: http://www.epay.dk/sikkerhed/pci-certificeret-betalingssystem.asp

Alle transaktioner foregår via en krypteret forbindelse. Dette gør det meget sikkert at handle i vores webshop.

Du kan finde hele vores privatlivslivspolitik her.

 

Behandling af personlige oplysninger

Radimet gemmer alene de oplysninger, som er nødvendige for at kunne gennemføre din bestilling. Det drejer sig således primært om navn, adresse, email og de varer, du har bestilt. Oplysningerne bevares sikkert og udleveres ikke til tredjemand udover Radimets logistikpartner, som også håndterer alle data fortroligt.

Det er muligt at slette og blokere cookies. Du kan læse mere om hvordan på dette link.

 

Hvis du har spørgsmål til vores Persondatapolitik eller handelsvilkår i øvrigt, er du altid meget velkommen til at kontakte os.

 

Kurven er tom